امروز شنبه 28 دي 1398

ساختمان پزشکان

زمان انتشار: بدون تاریخ  

عوارض داروهای مصرفی و اختلال در ترشحات درونی

پرسش: باعرض سلام دختری ۲۲ ساله ومجرد هستم پنج سال زیر نظر متخصص زنان و زایمان به علت قاعدگی نامنظم وکیست تخمدان از داروهای جلوگیری استفاده کردم که دچار ریزش موی شدید اضافه وزن پرمویی بدن و خراب شدن پوست صورت شدم و بعد از پنج سال با نظر متخصص متوجه شدم که کیست ندارم و داروها را بیهوده مصرف کردم وتا الان هنوز هیچ کدام از عوارض برطرف نشده همچنین دچار توانایی جنسی خیلی و اشتهای کاذب هستم. خواهشمندم راهنمایی بفرمایید و جواب رابه ایمیلم بفرستید. باتشکر زیاد

عکس از غدد داخلی بدن

عکس از غدد داخلی بدن

پاسخ: باعرض سلام باتوجه به موردهایی که ذکر نمودید بنظر میرسد که عوارض داروهای مصرفی اختلالاتی در ترشحات غدد داخلی ایجاد نموده است لذا پیشنهاد میشود یکسری آزمایشات مفصل غدد بعمل آورده وجهت ادامه درمان با یک پزشک متخصص غدد داخلی مشورت نمایید.

پاسخگوی این سوال: جناب آقای دکتر علیرضا نیک نفس

 

اندروید lg مولفیکس