امروز یکشنبه 22 تير 1399

ساختمان پزشکان

زمان انتشار: بدون تاریخ  

روش هایی برای کوچک کردن ا ندازه سینه

31

مسالهاتی که خیلی زیادی از خانمها و دختران دارند سایز سینه است . برخی سینه بزرگ و برخی سینه کوچک را دوست دارند .در این بخش ،روش هایی برای کوچک کردن  ا ندازه سینه  شرح میکنیم و دراین زمینه پرسش وپاسخ هایی وجوددارد که شاید سوال شماهم باشد

 

سوالاتی از قبیل :

آیا با ورزش کردن سینه کوچک می شود؟

آیا استفاده از نوع سوتین خاصی به کوچک شدن سینه کمک می نماید؟

آیا کم کردن وزن و رژیم غذایی تأثیری در کم کردن سایز سینه دارد؟

در خصوص کوچک کردن سینه با ورزش،علم ورزش وارسی در منابع داخلی و خارج داشته که شما را از آن مطلع می نماید

 

 

اگر بخواهیم برخی از مهمترین مسالهات داشتن سینه های بزرگ را شرح کنیم ، باید به موردهای زیر اشاره کنیم :

درد شانه و دوش درد ناحیه گردن و گرفتن خیلی عضلات گردنی سر درد درد در ناحیه لگن و پاها قوز و مسالهات مربوط به کمر

علاوه بر موردهای بالا که بیشتر عوارض جسمانی حاصل از بزرگ بودن بیش تر از حد سینه هاست ، سایر مسالهات شامل عدم تناسب لباس و مسالهاتی از این قبیل را هم می شود درنظر گرفت . حال که با بعضی از مسالهات و مشکلات داشتن پستان های بزرگ آشنا شدید بهتر است بدانید که تنها راه کوچک کردن آن ها  جراحی نمی باشد ، روش های بقیه یی هم وجود داره که در منزل می توانید انجام دهید.

 

 

 

در ابتدا لازم است به این مهم پرداخته شود که  بافت سینه خانم ها از چربی تشکیل شده است و در زیر این بافت چربی، عضلات سینه قرار دارند. خود سینه نیز حاوی غددی است برای تولید شیر و تغذیه نوزاد در زمان شیردهی.سینه خانم ها توسط رباط های خاصی در جایگاه خود قرار گرفته اند با کهولت و افزودن سن این رباط ها کارایی خود را از دست داده و موجب آویزان شدن سینه ها می شوند.

باید بدانید که عوامل ژنتیکی نیز در کوچکی یا بزرگی  سایز سینه خیلی زیاد دخیل هستند، در این موردهای نمی توان آنچنان تأثیری بر کوچک کردن یا بزرگ کردن سینه گذاشت.

کوچک کردن سینه با ورزش

بهترین و مؤثر ترین راه برای کم کردن سایز سینه؛ انجام ورزش های پیشی – عروقی یا هوازی است. برای چه که این تمرینات موجب چری سوز و به تبع آن کم کردن چربی در بدن می شود.اما لازم است بدانید این تمرینات موجب کم کردن چربی در کل بدن می شود، یعنی نباید انتظار داشت که این تمرینات فقط روی چربی سینه تأثیر داشته باشند. تمریناتی ورزشی مانند: دویدن، دوچرخه سواری، شنا، آیروبیک ، طناب زدن و پیاده روی سریع از جمله تمرینات هوازی هستند. طبق پیشنهاد دانشگاه طب ورزشی آمریکا این تمرینات باید ۵ روز در هفته و به مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه انجام شوند، که البته حد معمول آن برای خانم های که سامابقی ورزشی و توانمندی بدنی بالای ندارند از ۳۰ تا ۶۰ دقیقه می باشد.کم کردن ۴ تا ۶ کیلو وزن می تواند بر روی کم کردن سایز سینه تأثیر گذار باشد.

پیشنهاد می شود تنها به تمریناتی که به آن اشاره شده است اکتفا نکنید؛ انجام حرکات ورزشی که موجب درگیر شدن عضلات بالاتنه می شود نیز بر روند کم کردن وزن و کوچک شدن سینه تأثیر گذار خواهد بود.تمریناتی مانند پوش آپ با ۱۰ تا ۱۵ تکرار.قوائدا” انجام تمرینات سینه با وزنه موجب افزودن سایز سینه می شود، اما انجام این حرکات بدون وزنه نه تنها موجب تقویت عضلات سینه ای می شود و آن ها را خوش ترکیب می نماید بلکه در کنار ورزش های هوازی شما را به هدف نزدیک تر خواهد کرد.

 

نکته هایی با رژیم غذایی

همانطور که فرموده شده تمرینات هوازی ،مؤثر در چربی سوزی هستند اما نباید نقش رژیم غذایی صحیح را نادیده گرفت.برای چه که مقدار خوردن و اینکه شما چه می خورد نیز بر کم کردن و یا افزودن سایز سینه تأثیر دارد.اگر شما فقط به تمرینات ورزشی اکتفا کنید و از رژیم غذایی غافل شوید ، نتیجه ای در بر نخواهد داشت. از رژیم های غذایی که موجب افزودن  وزن می شوند دوری کنید. در رژیم غذایی روزانه خود از سبزیجات، میوه و کربوهیدارت استفاده کنید.

لازم به ذکر است که باید از سوتین های استفاده کنید که سبب آویزان شدن سینه نشود. مانند سوتین اسفنجی.همچنین نباید از سوتین های استفاده کنید که سینه ها را تحت فشار قرار دهد برای چه که موجب صدمه رساندن به سینه می شود.

اندروید lg مولفیکس